Skip to content
 

Elevator pitch

Stretli ste sa niekedy s pojmom elevator pitch? Marketéri a manažéri tak označujú kratučkú (cca 30-sekundovú) údernú informáciu o tom, kto ste, čo ponúkate a prečo by si mal niekto kúpiť vaše produkty či využiť vaše služby. Malé cvičenie: predstavte si, že ste na prízemí mrakodrapu nastúpili do výťahu s bohatým podnikateľom, ktorý drží v ruke kufrík s 10 000 eurami. Čo by ste mu počas jazdy porozprávali o vašej škole, aby pri vystupovaní na 35. poschodí vybral tie peniaze a venoval ich vašej škole?

Takéto cvičenia sú dobré na to, aby sme si uvedomili a vyjasnili, v čom sme (ako škola či ako firma) jedineční, čo je jadrom toho, čo ponúkame, a prečo tomu veríme. A to je vždy dobre vedieť (a v praxi sa tým riadiť).

Vladimír Burjan
(DOBRÁ ŠKOLA, apríl 2011)

One Comment

  1. Petere says:

    Ano ano v roznych obmenach velmi uzitocne cvicenie 🙂

Leave a Reply